smarta iaktagelser

Jag hade något riktigt smart att säga den här gången. Men som vanligt försvinner sånt konstigt nog rätt fort. Det var vår ett tag men nu undrar jag om den gått i ide igen för här händer absolut ingenting.
En veckas lov igen. Anna är hemma från Berlin, Sara från Afrika och i helgen kommer Mattias hit.
Man kan verkligen inte klaga. Livet kan vara allt bra vackert ibland.

Jag har tröttnat för länge sen på ensamheten, även om jag genom åren lärt mig umgås med mig själv. Men vännerna bor långt bort och jag ser väl ingen riktig anledning att stanna kvar efter sommaren. Har satt uppe en annons på anslagstavlan i himlen. Nya vänner sökes är rubriken. En gång i tiden hade man så många kompisar att man gick och funderade på hur man skulle hinna träffa alla. Nuförtiden skulle man gärna umgås med någon utanför jobbet. Hoppas Gud kollar av anslagstavlan inom en snar framtid för det här börjar nästan bli tråkigt..


So step aside for a little while. The sun shines on a new friend of mine


image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback