questions

sparar till: jag sparade till en flygbiljett men levde över mina resurser och fick ta av sparkapitalet
väntar på: att få se ett vänligt ansikte le mot mig
önskar du var bättre på: att visa mer kärlek
senaste personen du pratade i telefon med: mattias
senaste personen du fick e-mail av: ett e-mail utanför jobbet var nog från min syster
senaste låten du lyssnade på: imogen heap - just for now
senaste personen du fick brev av: fick ett vykort från sara för några veckor sen
senaste gången du var utomhus: idag. jättefint soligt väder
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: beror på vad som räknas som hela familjen. sista gången mina föräldrar åt tillsammans var nog på min student. men hade familjemiddag i påskas
senaste saken du köpte: nya gitarrsträngar
vad har du gjort idag?: fikat med min vän marcus och fixat lite saker i kyrkan
var det kul?: jadå
ord du missbrukar: så kan det vara och nya tillskottet: ack och ve
brukar du svära mycket då?: nej jag är nog rätt duktig
vad har du på dig just nu?: en klänning och ett par leggings
när var du senast riktigt full?: det var länge sen det
är du homosexuell?: nope
blir du bra på kort?: ibland
när och varför grät du senast: jag brukade inte gråta alls förr, men på senaste tiden så har tårarna börjat falla titt som tätt. grät när min vän ringde häromdan
är det lätt att få dig?: nej. man måste vara väldigt speciellt för att ens få en chans
vad funderade du på inatt?: jag tänkte på en massa saker
vad gör du på internet?: snackar mest på msn
vad borde du göra nu?: lämna in mina tavlor så de kan hänga upp de inför utställningen
varför gör du det inte?: har skjutit upp det hela dan
har du tvångsttankar?: ibland
har du fobier?: jo det har jag nog
har du fått sms idag?: jepp, flera stycken faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback