skåne in september

Åkte ner till Skanör i Skåne i helgen med släkten för att fira min kusin Marias bröllop. En riktigt lyckad tillställning där brudparet fick varandra och allting slutade gott. Träffade även mycket nytt folk som man normalt kanske inte skulle träffa. Konstaterade att jag var den ende vid mitt bord som inte hade massa pengar på banken men fick istället komplimanger för mitt vackra efternamn och mina språkkunskaper.
Gick och la mig tidigt (runt två) och försökte sova. Den nattsömnen stördes dock av discot (som var beläget under mitt rum), en full tjej som skrek utanför min grannes dörr samt ett brandlarm som gick av mitt i natten. Helgen var dock jättelyckad.


bröllop

 Christopher och Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback