my new friend

hey. what about that burning goat of yours?

ledsen för min sega uppdatering. det blir inte så mycket bättre än så här just nu. det händer för mycket. eller för lite. för privat. för att jag ska skriva om det här. allt rullar på i ett snabbt tempo. nu är det redan oktober. shit vad har jag gjort dessa månader?

det är kallt ute.

jag önskar jag kunde räcka till bättre. att mina armar var längre. mina kramar varmare. att det fanns mer tid. fler ord som kunde uttrycka. att avståndet inte kändes så långt hela tiden.

allt kommer rasa precis som emil sjunger. och jag kommer falla mot jorden igen.
men idag har jag golvats av jesu kärlek. idag har jag allt jag kan ha

it still hurts to hear your songs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback