Svegliarsi la mattina

Kànner mig som ett litet barn som inte vill gà och làgga sig utan stretar emot och tròttar ut sin mamma. Fòrstàr om folk blir tròtt pà mig sà som jag hàller pà. Varje gàng jag talar i telefon med mina fòràldrar sàger jag olika saker. Jag àndrar mig och sen àndrar jag mig igen. Det finns fòr mànga valmòjligheter. Hur ska man veta vilket som àr ràtt? Vilket som àr bàst? Vill gòra allt pà en gàng. Vill vara wild and free, samtidigt som jag àr tròtt och bara vill vara stilla. Jag àr fòr ung fòr att inte hoppa, men fòr feg fòr fallet.
Men jag kommer hem. I vilket fall. Jag behòver en paus. Tànka. Se. Tycka. Iallafall òver sommaren.

Jag àr vàl en av dessa smà som hoppas pà osynliga hànder

Min syster kommer hit nàsta vecka. Ska bli sà kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback