Snart hem

Nu har jag bott i detta land i tre manader. Det har varit bade upp och ner och jag har hunnit se och uppleva mycket. Har gjort tabbar och snedsteg och saker jag inte alls ar sarskilt stolt over, men man lar sig av sina misstag. Och det ar verkligen sant det dar om att hans armar alltid ar oppna. Hem. Nu ar det bara nagra dagar kvar. Kanns lite vemodigt att lamna allt man lart sig vanja sig vid och flytta hem igen. Men aven om Italien ar ett underbart land att bo i sa finns det inget som gar upp mot hemma. Jag har val inte kommit tillrackligt langt for att ha hunnit rota mig till den grans att jag kan kalla detta hem. Mycket ar det val for att jag inte har haft nagot eget hem och jag har inte kannt mig som hemma i det hem jag haft tillfalligt. Har fatt ett jattebra erbjudande fran en familj i Milano. Var dar forra helgen och traffade de. Men nej jag tror jag ar klar har for den har gangen. Tror det vantar nagot dar hemma. Det kanns sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback