kärlek och förlåtelse

Den mäktiga Gudskvinnan Carolina. Känns konstigt att höra. Jag känner mig inte alls som någon mäktig Gudskvinna. Jag har gjort fel och jag vet det. Kärlek kan förblinda en så. Förlåt förlåt förlåt.
Mitt liv är värdelöst utan dig. Jag klarar mig inte utan dig om sanningen ska fram. Allt vore så mörkt och slött och dött. Jag vill inte gå runt som en zombie och ljuga för mig själv. Jag behöver dig.
Jag förstår inte hur nån som du kan vilja ha en sån som mig..


Cherubdust


Your beautiful face...
I´m not an innocent one
I´m not the one
To be a model here
I´m not the one

I chose the easy way out
I locked the thought
over and over again
absence of love

In every teardrop cherubdust
In every lovesong loss of lust

Look at the Peter in me
Denied you too
Sweet Jesus, sweat blood
why didn´t I cry with you?

I´m not an innocent one
I´m not the one
I lost it all, believe me
I lost my heart

In every teardrop cherubdust
In every lovesong loss of lust

...I cheated on you

Namur


This weekend

Har spenderat en spontanhelg i Söderhamn. Har varit riktigt soft. Vi hängde mest och låg och tittade på tv. Idag var vi och åt middag hos min mormor och morfar.

Jag älskar dig för all din enkelhet. Tack det värmde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback