piccolo tomaso

tomaso àr dòd. de hittade honom fòrra veckan. hjàrtat àr tungt. jag kan inget annat àn att gràta med de som gràter. jag bòrjar làra mig vad det betyder fòr det hàr landet. bòrjar bli riktigt insatt. har àven kòpt lite ny litteratur som jag fòrsòker mig pà.  


har varit en tumult vecka. den tyska tjejen àr helt otrolig. hon ljuger hela tiden men familjen valde att fòrlàta henne och ge henne en ny chans. inatt vaknade jag runt 3 av att de hade en big fight. fighten hade tydligen bòrjat ute pà ett disco och nu hade hon fàtt fòr sig att hon skulle flytta med detsamma. familjen fàr all skuld fast de gjort allt fòr att hon ska trivas. jag bòrjade gràta i morse i rent medlidande. plòtsligt kànde jag sàn kàrlek till de som en vecka tidigare gett mig magont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback